poniedziałek, 23 marca 2015

Agility - czy to tak na poważnie?

Hej długo nic nie pisałam, ponieważ brak mi było weny pisarskiej 😂
Obiecuje że od tego dnia na blogu będę bardzo aktywna ;)
Ale wracając do tematu tegoż oto postu, czego taki temat ?
temat prosty - nasze plany agilitowe i odpowiedzi na pytania związane z agility!  :)
Wiele osób na fb pisało mi czy mam poważne plany co do pewnego sportu - agility.
Ten post jest odpowiedzią na te wszystkie pytania, które od założenia bloga i stronki się pojawiają, ale nie tylko, ponieważ pojawią się tu różne pytania które otrzymałam  np. od ludzi w moim otoczeniu ;D
 Jak długo ćwiczysz z Lucky'm? 

Ćwiczmy już rok, ale wielkich postępów nie ma ;)


Czy myślisz o agility poważnie? 

Tak, coś strasznie ciągnie mnie do agility. Planuje kiedyś pojechać z Lucky'm na zawody :)


Trenujesz amatorsko czy w jakimś klubie? 

Trenuje w Agility Team Nowy Targ.
  

Jakie plany masz do agility? 

Plany proste - kontynuować ten sport i się nie poddawać ;)
Pragnę kiedyś pojechać  na zawody, ale póki co muszę się porządnie podszkolić  z Lucky'm 😊 :) 


Czy zrezygnujesz z agility?  

Odpowiedź brzmi - NIE.
Póki co nie mam zamiaru rezygnować z tego super sportu ;D
Może w dalekiej przyszłości.... 
                                                                        ~☆~ 

No to by było na tyle. Następny post jutro ;) Prawdopodobnie szykuje się recenzja pewnego extra produktu :)

Pozdrawiamy i życzymy miłego popołudnia  ♡



2 komentarze:

  1. Fajnie że Lucky jest do tego taki chętny, też chciałam uprawiać ten sport z moimi psami, ale nie chce im się po torze > . <

    zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w pracy, nie zniechęcaj się i nie rezygnuj :)
    To na pewno wspaniale wzmacnia Waszą relację i rozwija Luckiego.

    Pozdrawiamy,
    Kasia i Cookie
    piescookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie kopiować !!!